It's a long way... - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Suzanne Jansen - WaarBenJij.nu It's a long way... - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Suzanne Jansen - WaarBenJij.nu

It's a long way...

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

04 Juni 2016 | Spanje, Logroño

Vanuit Los Arcos naar Logrono (hoofdstad van de Rioja) is zo ongeveer 27 km, volgens het boekje. Het werden er ruim 29'5. Pittig dus. Er zaten geen heel erg steile klimmetjes in en het was af en toe bewolkt, dus dat was fijn. Verder was het wel warm. Logrono zie je al van ver liggen, maar eer je er bent... Gelukkig liep ik de laatste kilometers niet alleen, maar met Joan, de vrouw uit Quebec.
Langs de kant van de weg stond de mevrouw bij wie je een stempel kon krijgen in het pelgrimspaspoort. Ik had haar ook gezien in de uitzending van Kruispunt op 22 mei. Bijzonder om er dan nu ook zelf te zijn.
Morgen verder, ik ga nu uitrusten en me voorbereiden op weer 27 km, nu naar Najera.

Liefs van een vermoeide pelgrim.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Logroño

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2016

Op naar Burgos

07 Juni 2016

Snel weg

06 Juni 2016

Santo Domingo de la Calzada

05 Juni 2016

Angels and demons

04 Juni 2016

It's a long way...
Suzanne

Actief sinds 01 Mei 2016
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 3638

Voorgaande reizen:

01 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: