Klimmetje - Reisverslag uit Estella, Spanje van Suzanne Jansen - WaarBenJij.nu Klimmetje - Reisverslag uit Estella, Spanje van Suzanne Jansen - WaarBenJij.nu

Klimmetje

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

02 Juni 2016 | Spanje, Estella

Van Puenta la Reine ging het vandaag al snel omhoog. Een klim die uiteindelijk uitkwam in Lorca. Wat dan zo leuk is, is dat zo'n plaats een verzamelplaats wordt. Iedereen zit daar bij te komen, eet wat, kletst wat etc. Op dat soort plaatsen ontmoet je dan weer mensen die je een paar dagen geleden uit het oog bent verloren. Zo gaat dat nu eenmaal. Iedereen heeft haar eigen tempo. De een klimt snel, de ander daalt beter, sommige mensen nemen veel tijd om te rusten. Maar de herontmoetingen zijn altijd leuk, want iedereen heeft zijn verhaal en vind het leuk te vertellen. Je merkt dat mensen het echt leuk vinden om te weten hoe het met je is. Vandaag liep ik een stukje op met een vrouw uit Quebec. Mooie verhalen... Ook ontmoette ik mijn Amerikanen weer. Ik kreeg dikke knuffels alsof je elkaar als jaren kent. De dag begon nog bewolkt mar het werd redelijk warm. Toen ik aankwam in Estella moest ik bellen en werd ik opgehaald door een busje van het hotel aan de andere kant vd stad. Wat een luxe.. Nu ga ik nog even het stadje in, maar niet voor lang, want de voeten hebben genoeg hun best gedaan vandaag. Ik ben zo tevreden over ze. Geen gedoe met blaren tot nu toe. Alleen af en toe wat stijve spieren. Nou dat kon slechter.

Omdat jullie foto's vragen probeer ik er een te uploaden..

Lief van Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Estella

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2016

Op naar Burgos

07 Juni 2016

Snel weg

06 Juni 2016

Santo Domingo de la Calzada

05 Juni 2016

Angels and demons

04 Juni 2016

It's a long way...
Suzanne

Actief sinds 01 Mei 2016
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 3650

Voorgaande reizen:

01 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: