Santo Domingo de la Calzada - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van Suzanne Jansen - WaarBenJij.nu Santo Domingo de la Calzada - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van Suzanne Jansen - WaarBenJij.nu

Santo Domingo de la Calzada

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

06 Juni 2016 | Spanje, Santo Domingo de la Calzada

Vandaag had ik 21 km voor de boeg, dat lijkt inmiddels een makkie, maar het zijn er toch 21.Het viel mee, gelukkig was het wat bewolkt dus de zon brandde niet al te hard. Toch was het goed warm. Het waren prachtige kilometers, langs de wijngaarden. Wisten jullie dat de Rioja wijnstok groeit op rode aarde? Je ziet de kleine krullen die nog moeten uitgroeien tot druiven, heel bijzonder dat daar ooit een keer lekkere wijn van komt. Eigenlijk net als zwanger zijn... De Rioja vloeit hier rijkelijk en ik heb vandaag weer een heerlijk glas ervan gedronken.
De hele dag wandelde ik alleen, dat was fijn. Al pratend wandelen gaat ook goed, maar het is ook heerlijk om met je eigen gedachten te zijn en dat was dus zo. De weg slingerde door het landschap. De wijngaarden (dus) afgewisseld met velden vol graan met daartussen de mooie kleuren van klaprozen en korenbloemen. Ik blijf foto's maken... Maar ik weet niet hoe ik ze kan uploaden dus jullie houden ze tegoed. Vanavond liep ik wat door het stadje, daar kwam ik bekenden tegen. Dat is dan weer supergezellig na een dag alleen. Kortom, de balans is goed, mijn voeten doen het super en ik ben nu lekker moe.

Morgen gaan we voor de volgende etappe, 24 km.

Liefs van een vermoeide, maar zeer tevreden Suzanne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santo Domingo de la Calzada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2016

Op naar Burgos

07 Juni 2016

Snel weg

06 Juni 2016

Santo Domingo de la Calzada

05 Juni 2016

Angels and demons

04 Juni 2016

It's a long way...
Suzanne

Actief sinds 01 Mei 2016
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 3635

Voorgaande reizen:

01 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: