Snel weg - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Suzanne Jansen - WaarBenJij.nu Snel weg - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Suzanne Jansen - WaarBenJij.nu

Snel weg

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

07 Juni 2016 | Spanje, Belorado

De dag begon met een uitgebreid ontbijtbuffet. Dat was de eerste keer, meestal is het vrij sober. Niet dat ik er veel van at, maar het was leuk om te zien hoeveel werk ervan was gemaakt. Toen ik vertrok drukte de receptioniste me op het hart om toch vooral veel water mee te nemen, want het zou een heel zware dag worden; heet, misschien we 29 graden, geen schaduw en veel klimmen. Nou jullie begrijpen hoe het was gesteld met de knoop in mijn maag toen ik het hotel uitliep. En bedankt he, aardige mevrouw...
Het klimmen viel mee, maar verder had ze gelijk. Het was een warme dag, zonder veel schaduw en de tocht ging voor een groot deel langs de snelweg, dat was minder. Leuk was wel dat de lange paden werden afgewisseld met kleine dorpjes en kleine plaatsen waar schaduw en water was. Het ging eigenlijk heel goed, ook fysiek. Ik ben daar erg dankbaar voor en het heeft ook wel te maken dat ik niet met volle bepakking loop. Anyway, er zitten weer 22 km in de benen.
Nog twee dagen dan kom ik aan in Burgos. Het staat al op de borden langs de snelweg, 47 km. Met de auto (inclusief airco) dus een halfuurtje..., 't is een keuze.....

Liefs van een dankbare wandelaar.