Wijn en water - Reisverslag uit Los Arcos, Spanje van Suzanne Jansen - WaarBenJij.nu Wijn en water - Reisverslag uit Los Arcos, Spanje van Suzanne Jansen - WaarBenJij.nu

Wijn en water

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

03 Juni 2016 | Spanje, Los Arcos

Vandaag werd ik met een busje vanuit het hotel naar de start vd route gebracht. We begonnen dus al met een groepje. Al snel kwamen we bij Fuente de Vino, de kloosterwijngaard. Pelgrims kunnen daar wijn uit de muur drinken. Hoe bijzonder is dat. Dat was dus wel aan mij besteed, zoals jullie zullen begrijpen. Een slok... Heerlijk. Zie foto.
Ik ontmoette dan Joan uit Quebec, met wie ik eerder een stuk heb gelopen. We zijn de hele dag samen gegaan, mooie gesprekken, good Company. Het was warm, gelukkig staan er dan op een paar plaatsen mobilhomes met water, eten en sap van verse sinaasappels...niets is heerlijker dan deze sap: fris, dorstlessend en gezond..
In Los Arcos is een leuk plein bij de kerk waar ik heb gegeten. Ik zag daar Joan weer en nog anderen. Dat is altijd fijn...samen eten. Daarna heb ik nog even in de kerk gezeten om mijn drukke gedachten een beetje tot rust te laten komen en terug te kijken op de dag. Nu nog even contacten en dan slapen want morgen wacht 28 km in de hitte. Ik sta maar op tijd op denk ik..

Liefs van Pelgrim Suzanne

• 03 Juni 2016 - 20:47

Attie:

Wijn uit de muur, 't moet niet gekker worden... :-D. Fijn dat je af en toe gezelschap hebt en samen kunt eten.
    Veel sterkte morgen. Lange tocht en warm. Maar je hebt laten zien dat je het kunt, dus veel wandelplezier in hopelijk mooie omgeving en met leuke ontmoetingen!

• 03 Juni 2016 - 21:00

Chantal De Bree:

Kon je nog lopen na wijn te hebben gedronken????
    Sterkte morgen met de lange tocht....