Puente la Reina - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van Suzanne Jansen - WaarBenJij.nu Puente la Reina - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van Suzanne Jansen - WaarBenJij.nu

Puente la Reina

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

01 Juni 2016 | Spanje, Puente la Reina

Van Pamplona loop je via de Alto del Perdon naar Puente de Reine. Alto del Perdon betekent zoiets als de berg vd genade. Als pelgrims hier waren geweest (stevig klimmetje) waren ze vrij van zonden. Waarvan akte. Het was vandaag een prachtige tocht. Met de Pyreneen in de rug lopen we verder Baskenland in. 'This is not Spain' staat er als gravity onder bruggen en op straten geschilderd. Als verdwaler-pur-sang kom je dan toch even in de vertwijfeling... Maar dat is een grapje, want echt verdwalen kan je op de Camino eigenlijk niet. Overal staat aangegeven hoe je moet lopen. Ik begon deze dag met Allejandro. Een jonge vent uit Colombia. Hoewel we een leuk gesprek hadden gingen we na een uur uiteen want onze tempo's waren een beetje verschillend. Hij was zo verdwenen en ik zag dat mijn gemiddelde in dat uur met hem 5.73 was. Veel te hoog voor mij, heb nog een uur nagepuft en liep daarna weer mijn gewone gemiddelde. Wel weer een leuke ontmoeting. Ik heb het goed. Mijn voeten en lijf zijn kennelijk in topvorm want ik heb geen wandelklachten. Mooi toch!?

Liefs van weer een dankbare Suzanne

• 01 Juni 2016 - 21:36

Chantal :

Nog meer verhalen!!!!!
    Foto's gemaakt?
    Het gaat je goed!

• 01 Juni 2016 - 22:23

Cilleke:

Ja, zijn er mooie landschappen op foto voor ons platte Nederlanders?