laatste puntjes - Reisverslag uit Noordwijkerhout, Nederland van Suzanne Jansen - WaarBenJij.nu laatste puntjes - Reisverslag uit Noordwijkerhout, Nederland van Suzanne Jansen - WaarBenJij.nu

laatste puntjes

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

27 Mei 2016 | Nederland, Noordwijkerhout

Lieve allemaal, helemaal gesterkt, van buiten én van binnen gecheckt, ben ik aan de laatste voorbereidingen begonnen. Ik heb er zin in. In de afgelopen week heb ik me totaal geen zorgen gemaakt over hoe het allemaal moet (elk nadeel heb ze voordeel). Het gaat nu vanzelf. De laatste dingen regelen, verder inpakken (gelukkig wordt mijn bagage vervoerd...). Ik ben er klaar voor. Gelukkig hebben we het wereldwijde web waarlangs we elkaar op de hoogte kunnen houden.

• 27 Mei 2016 - 17:11

Attie:

Bon voyage!! Ben heel benieuwd naar al je wandelavonturen. Houd ons op de hoogte!

• 27 Mei 2016 - 18:03

Carla:

Ik wens je veel mooie avonturen, lieve mensen op je weg en vooral innerlijke rust om echt van deze tocht te kunnen genieten!!