De voorbereiding - Reisverslag uit Noordwijkerhout, Nederland van Suzanne Jansen - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Noordwijkerhout, Nederland van Suzanne Jansen - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

01 Mei 2016 | Nederland, Noordwijkerhout

De voorbereidingen zijn begonnen. De heenreis is geboekt. Elke ochtend krijgen mijn voeten een behandeling met kamferspiritus. Mijn schaarse vrije tijd gebruik ik om te wandelen: in de Ardennen, in de duinen of langs het strand. Op 28 mei vertrek ik naar St. Jean-Pied-de-Port voor 13 dagen wandelen op de camino.

  • 02 Mei 2016 - 09:17

    Attie:

    We gaan stevig trainen in de Ardennen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Noordwijkerhout

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2016

Op naar Burgos

07 Juni 2016

Snel weg

06 Juni 2016

Santo Domingo de la Calzada

05 Juni 2016

Angels and demons

04 Juni 2016

It's a long way...
Suzanne

Actief sinds 01 Mei 2016
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 3625

Voorgaande reizen:

01 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: